miércoles, 3 de abril de 2013

A Semana Santa Ferrolana

Empezo o meu segundo traballo da cultura galega falando dunha semana moi importante na miña cidade e que esta declarada interese turistico nacional,a semana santa.
Dende pequeno vemos nesta cidade procesións, tronos, xente tocando o tambor , a gaita, cantando..e entendendolo ou non sempre chama a atención polo menos para min.

Vas  crecendo e dandoche conta do que simboliza esta semana no ámbito relixioso,para moita xente que leva preparando todo o ano esta semana,cofrades,os altos cargos..e para unha cidade pequena como Ferrol    nas actuais circunstancias nas que estamos, e moi  importante esta semana no nivel económico xa que veñen turistas de moitos sitios a ver as procesións,cultural e demáis.

Lamentablemente este ano non púdose disfrutar moito desta semana santa:


La lluvia amenaza la Semana Santa de Ferrol, que vive su día grande con 8 procesiones


La lluvia amenaza la Semana Santa de Ferrol, que vive su día grande con 8 procesiones
La lluvia amenaza la Semana Santa de Ferrol, que vive su día grande con 8 procesiones
Ferrol encara hoy el día más importante de su Semana Santa bajo la continua amenaza de lluvia, una constante desde el pasado domingo de Ramos que ha empañado u obligado a suspender la mayor parte de los veintiséis desfiles procesionales que estaban programados para estos siete días (del 24 al 31).
La coordinadora única de Ferrol, que agrupa las cinco cofradías de la ciudad (Dolores, Angustias, Orden Tercera, Merced y Santo Entierro) ha previsto ocho procesiones para esta jornada que ha arrancado a mediodía en la céntrica plaza de Amboage con el desfile de Nuestra Señora de los Dolores, al que seguirá la procesión del Nazareno y el Santo Encuentro, en la plaza de Armas.
El 'Santo Encuentro' es una de las procesiones más vistosas y recomendadas dentro de la Semana Mayor de Ferrol, Fiesta de Interés Turístico Nacional desde 1995.
Pese a la lluvia, cuatro pasos, El Nazareno, San Juan, La Verónica y la Virgen de Dolores, portados a hombros por cofrades voluntarios, hombres y mujeres que ocultan su rostro con un capuz, salieron de sus templos para 'encontrarse' en Armas rememorando la Pasión de Cristo en su camino a la Cruz.
Centenares de personas, a cubierto bajo una marea de paraguas, abarrotaron la plaza de Armas para contemplar y aplaudir el baile de los tronos, que los portadores elevaron sobre dos manos a modo de saludo debajo del consistorio ferrolano, en uno de los momentos más emotivos de toda la Semana Mayor.
Pero como vedes isto non é suficiente para acabar con esta  tradición ferrolana e como disen antes chega a todas partes do mundo:
El interés por la Semana Santa ferrolana ha llegado hasta Corea del Sur. Entre los reporteros desplazados estos días a la ciudad naval figura la una televisión pública coreana (KBS) que también se ha desplazado a Ferrol para contar cómo vive la ciudad esta fiesta.Lorena Bustabad.
En conclusión paréceme máis que un elemento de cultura para a miña cidade,Ferrol e o importantísimo valor que ten esta semana para a xente que traballa nela, a xente que vai a vela xa sexa de aquí ou de calquera parte do mundo.

No hay comentarios:

Publicar un comentario